Golf Republic Forum - Singapore's most active golfing forum.
 
HomeFAQCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 does it minus ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
lawrencelawrence
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 14
Join date : 2012-05-03
Age : 43

PostSubject: does it minus ?   Thu May 10, 2012 4:17 pm

thx for info abt needing 20 post then can pm , but if i delete any post , does it minus ? or i have to leave my 20 post expose ? Very Happy
Back to top Go down
pushslice
Caddy
Caddy


Posts : 5606
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: does it minus ?   Thu May 10, 2012 4:24 pm

hello lawrence, why create one thread per question?

pls do read the "sticky" threads and announcement from moderators

do read previous posts from the past that may have useful information

do the google search "advance search" for specific keywords

do a bit of homework la

minus or not, doesnt matter just contribute more...how many post you wanna delete?

and welcome to the forum Very Happy
Back to top Go down
lawrencelawrence
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 14
Join date : 2012-05-03
Age : 43

PostSubject: Re: does it minus ?   Thu May 10, 2012 5:26 pm

lol , i thot 1 post 1 thread . Without your good info i may have flooded with 20 threads lol to entitle to Pm.
Back to top Go down
pushslice
Caddy
Caddy


Posts : 5606
Join date : 2009-12-26

PostSubject: Re: does it minus ?   Thu May 10, 2012 5:45 pm

just self intro here also can

why not give a brief about learning tee. do you own the shop? how do balls get refurbished? is there any difference? ever tested new vs refurbished balls using indoor launch monitor?

etc etc sure people would be interested.

cheers!
Back to top Go down
lawrencelawrence
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 14
Join date : 2012-05-03
Age : 43

PostSubject: Re: does it minus ?   Thu May 10, 2012 6:09 pm

ok i tryin post a jpeg pict file here abt new vs used balls , but cant upload , am stuck fren .
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: does it minus ?   Today at 4:19 am

Back to top Go down
 
does it minus ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MINUS-8 watches
» Boston 2013 Qualifying Question
» Fork filling minus mess
» Minus Flower, Cook is EXPOSED
» Beyond Plus/Minus: "The Corsi Numbers"

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Singapore Golf Forum - Golf Republic :: Welcome to Golf Republic Forum :: Self Introduction-
Jump to:  
Friends of Golf RepublicFriends of Golf RepublicFriends of Golf Republic
Copyright © 2009 Golf Republic. All Rights Reserved.