Golf Republic Forum - Singapore's most active golfing forum.
 
HomeFAQCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 Table Tennis Kaki

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Table Tennis Kaki   Mon Aug 06, 2012 9:14 pm

Lastime when i was in secondary school, i like to play table tennis ... would like to find some kaki
to play table tennis sometime pm me Cheers Jump
Back to top Go down
chien
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1817
Join date : 2012-03-22

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Mon Aug 06, 2012 11:09 pm

HI mate..

I was playing for my school many years ago.. Sorry, I meant playing for my Primary School...

As I aged I prefer to hit the ball when it is not moving...

Maybe when my back is stiffer and aching I will start playing ping pong again..

Will keep you in mind !

cheers

Back to top Go down
sgdaniel
Junior Golfer
Junior Golfer


Posts : 109
Join date : 2011-09-25
Age : 45
Location : MBGC/Bishan Range

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 12:50 am

hkshks wrote:
Lastime when i was in secondary school, i like to play table tennis ...

me too!

but now my body a bit slow... not agile. Sad

anyway, i'm in AMK too. but have i've lost my bats and nets liao... if you have the gear, i can give it a try again. good thing we still have plenty of tables here in AMK. cheers!

maybe we can start pingpongrepublic.org... heh heh
Back to top Go down
3131T
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1185
Join date : 2009-12-08
Location : YCK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 12:57 am

Wow... Me AMK too, as in AMKSS. I'm captain for school team. Any chance we were school mates?
Back to top Go down
sgdaniel
Junior Golfer
Junior Golfer


Posts : 109
Join date : 2011-09-25
Age : 45
Location : MBGC/Bishan Range

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 1:15 am

sorry, different schools.. your uniform all green and ours white n blue...

besides, back then i was not agile too... clown so did not make it to school team. but my playmates and i were quite obsessed with perfecting our technique... specifically V-切球...
Back to top Go down
3131T
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1185
Join date : 2009-12-08
Location : YCK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 1:24 am

sgdaniel wrote:
sorry, different schools.. your uniform all green and ours white n blue...

besides, back then i was not agile too... clown so did not make it to school team. but my playmates and i were quite obsessed with perfecting our technique... specifically V-切球...

lol! V-切球... nice one...
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 5:35 am

wahaha that the oldies days ... age catching up.i went to my store room
and i found my lastime used net and bats Twisted Evil
screw tarik Rolling Eyes
Back to top Go down
Fore-Fore
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 81
Join date : 2010-02-21
Age : 45
Location : Dreamland

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 8:32 pm

Hi

I like playing table tennis too.

I played table tennis during my primary & secondary school days .... during the Jiang Jaliang & Deng YaPing era (Wonder if anyone know them ...... Embarassed ). Stop playing after tat but re-started playing again around 2003 with my colleagues ..... Razz

Bro hkshks, I thought screw tarik is term used when playing goli?? Very Happy
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 8:43 pm

Fore-Fore wrote:
Hi

I like playing table tennis too.

I played table tennis during my primary & secondary school days .... during the Jiang Jaliang & Deng YaPing era (Wonder if anyone know them ...... Embarassed ). Stop playing after tat but re-started playing again around 2003 with my colleagues ..... Razz

Bro hkshks, I thought screw tarik is term used when playing goli?? Very Happy


wahaha goli made me think of my gina times Cool lol jiang jaliang omg !!! longtime never heard of this name haha
very epic Rolling Eyes
lets organize a friendly game in any community centre. cheers
Back to top Go down
Fore-Fore
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 81
Join date : 2010-02-21
Age : 45
Location : Dreamland

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 8:59 pm

opps .... tat shows how old i am ..... hahaha .. Embarassed Embarassed

I used to play goli at the playground outside my primary school too. Those playgrounds with sand ...... hahaa ... really miss those days ..... Razz

Table tennis friendly game ah ....... guess its time to go up mountain for training liao ...
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 9:07 pm

no need training la .. we not playing for national Laughing
and we not only play 1 time only we can everyweek play 1 or 2 times also Cheers Jump
Back to top Go down
sandkie
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 402
Join date : 2010-03-01
Age : 36
Location : Near Boon Lay MRT

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 9:24 pm

Hi, hkhs. Pm me if you got game, I can travel anywhere in sg to play. This Wed evening or Thurs evening or Fri pm I am free.
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 9:29 pm

sandkie wrote:
Hi, hkhs. Pm me if you got game, I can travel anywhere in sg to play. This Wed evening or Thurs evening or Fri pm I am free.


ok it seem alot bro intrested ... tmr i shall go cc and book Cheers Jump
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 9:52 pm

im so surprised Shocked

i check online booking almost all fully book for this week unless morning afro

me nextweek going genting to try my luck in casino see got tio the jackpot bo lol! and blow some netural cold air

when i come back i will arranged Beer
Back to top Go down
Kengnam
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 898
Join date : 2011-10-21
Age : 41
Location : Reading Green

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 10:26 pm

I'm a champ of ping pong at Hong Duo Pri.Those bats n net still with me too.but long time no train Liao...haha
Back to top Go down
sgdaniel
Junior Golfer
Junior Golfer


Posts : 109
Join date : 2011-09-25
Age : 45
Location : MBGC/Bishan Range

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 10:35 pm

Kengnam wrote:
I'm a champ of ping pong at Hong Duo Pri.Those bats n net still with me too.but long time no train Liao...haha

woa!! must give strokes!!!
Back to top Go down
Kengnam
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 898
Join date : 2011-10-21
Age : 41
Location : Reading Green

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 10:43 pm

sgdaniel wrote:
Kengnam wrote:
I'm a champ of ping pong at Hong Duo Pri.Those bats n net still with me too.but long time no train Liao...haha

woa!! must give strokes!!!
Dun ask for strokes lei...

Ok lor...

You can open whatever ball u like,but...only baby ball for me.How that???
Beer
Back to top Go down
sgdaniel
Junior Golfer
Junior Golfer


Posts : 109
Join date : 2011-09-25
Age : 45
Location : MBGC/Bishan Range

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Tue Aug 07, 2012 10:59 pm

swee.. make sure u serve nice nice baby balls for me to Deep Impact smack u back... muahaha...
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 1:32 am

lol! i like to top spin the ball ok lets stay tune i shall arrange it after ping pong can go lim coffee
and eat bao Cheers Jump
Back to top Go down
sandkie
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 402
Join date : 2010-03-01
Age : 36
Location : Near Boon Lay MRT

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 8:02 am

If you guys desperately need a place, I have one place where have two tables though not in good conditions. But I as member must be there. Punggol area. Usually available mon, tue, thurs. Pm me for details.
Back to top Go down
sgdaniel
Junior Golfer
Junior Golfer


Posts : 109
Join date : 2011-09-25
Age : 45
Location : MBGC/Bishan Range

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 11:19 am

Wonderful Sandkie!!! Thx!!
Back to top Go down
3131T
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1185
Join date : 2009-12-08
Location : YCK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 2:49 pm

Ha ha... Interesting.

I used to play with those then called "pimple" rubber. Can take watever serve or spin...

Now lost touch, dunno wats the technology now...
Back to top Go down
hkshks
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 48
Join date : 2012-07-29
Age : 44
Location : AMK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 6:52 pm

3131T wrote:
Ha ha... Interesting.

I used to play with those then called "pimple" rubber. Can take watever serve or spin...

Now lost touch, dunno wats the technology now...


haha "pimple" lastime is cheating 1

i never saw people using it now.

i using chinese type grip now alot olympic using "ang mo" grip Laughing
Back to top Go down
3131T
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1185
Join date : 2009-12-08
Location : YCK

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 7:56 pm

hkshks wrote:
3131T wrote:
Ha ha... Interesting.

I used to play with those then called "pimple" rubber. Can take watever serve or spin...

Now lost touch, dunno wats the technology now...


haha "pimple" lastime is cheating 1

i never saw people using it now.

i using chinese type grip now alot olympic using "ang mo" grip Laughing

Ha ha bro, not cheating leh, I used for tournament last time leh. IIRC, its ITTF & JITTE something approved at that time. Not sure now cos lost touch liao...

Hee hee, I ang mo grip, 1 side pimple, 1 side spin rubber...

As for net, our time, "Double Happiness" brand the best. Dunno now still selling or have better brands...
Back to top Go down
enwee
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 4697
Join date : 2011-12-30
Location : Seletar Hills

PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Wed Aug 08, 2012 7:57 pm

3131T wrote:
hkshks wrote:
3131T wrote:
Ha ha... Interesting.

I used to play with those then called "pimple" rubber. Can take watever serve or spin...

Now lost touch, dunno wats the technology now...


haha "pimple" lastime is cheating 1

i never saw people using it now.

i using chinese type grip now alot olympic using "ang mo" grip Laughing

Ha ha bro, not cheating leh, I used for tournament last time leh. IIRC, its ITTF & JITTE something approved at that time. Not sure now cos lost touch liao...

Hee hee, I ang mo grip, 1 side pimple, 1 side spin rubber...

As for net, our time, "Double Happiness" brand the best. Dunno now still selling or have better brands...
Double happiness? that's the brand everybody want for ping pong.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Table Tennis Kaki   Today at 10:10 pm

Back to top Go down
 
Table Tennis Kaki
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» Table Tennis Kaki
» Kontinental Kombi Kapers
» table tennis
» Tennis overgrips on clubs
» Golf Kaki

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Singapore Golf Forum - Golf Republic :: The 19th Hole :: Lounge-
Jump to:  
Friends of Golf RepublicFriends of Golf RepublicFriends of Golf Republic
Copyright © 2009 Golf Republic. All Rights Reserved.