Golf Republic Forum - Singapore's most active golfing forum.
 
HomeFAQCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next
AuthorMessage
slinger
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5692
Join date : 2009-06-19
Age : 47
Location : Wild Wild West

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 6:50 pm

Duval_S wrote:
I am a newbie.....but just wonderng...how does one arrive to the number of strokes to give the Buayee hah?

eg. MLoy scream....1 stroke given ? Kat...toss her hair....another stroke?

D, u also can try mah.....

everytime u shout OMG, u ask the "ciao lang" to give 1 stroke

everytime u cross your leg "basic instinct style", u ask MC to give 1 stroke


Back to top Go down
mloy
Caddy
Caddy


Posts : 4560
Join date : 2009-09-11
Age : 87
Location : East

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 6:51 pm

slinger wrote:
how to give 7-7 to both....only for kat 7-7...


for mloy think 3-3 can oreadi... i remember that par3 call-on hole, pointed to her for call-on but she bo-hue me, sebei yaya-payaya..........kns

Hey slinger don't like that lah. I really did not know that you call on hole on one of the par 3s though I don't know which one. Seriously was not aware. I would have agreed if I knew. How come you did not mention this during the dinner. I will be the last person to be yaya papaya. Thousand apologies. Beer

_________________
Laughter is the best medicine
Back to top Go down
slinger
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5692
Join date : 2009-06-19
Age : 47
Location : Wild Wild West

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 6:57 pm

sure or not, i took out the Call-On sign n show to u leh..... my flightmates also think u act blur, signboard so big until cannot see, but wat to do, they so so so afraid of u, dun dare say anything.....
Back to top Go down
mloy
Caddy
Caddy


Posts : 4560
Join date : 2009-09-11
Age : 87
Location : East

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:03 pm

slinger wrote:
sure or not, i took out the Call-On sign n show to u leh..... my flightmates also think u act blur, signboard so big until cannot see, but wat to do, they so so so afraid of u, dun dare say anything.....

Oh that hole ah. I was wondering what you guys were doing. I know you all were holding up something but I can't see what it was. Now I know. ha ha ha.... again beri sorry. Will you give me 7-7, now that you know I am innocent? Smile

_________________
Laughter is the best medicine
Back to top Go down
slinger
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5692
Join date : 2009-06-19
Age : 47
Location : Wild Wild West

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:09 pm

mloy, how can u be innocent..... think u got balls lol!












5-5 lor match n stroke
Back to top Go down
Tituman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 3375
Join date : 2009-10-16
Location : Singapore

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:26 pm

slinger wrote:
mloy, how can u be innocent..... think u got balls lol!












5-5 lor match n stroke

Slinger don't be such a [img][/img]

Want to win must win with honour mah. Give 9/9 la. Your standard that good what.... Laughing You win with that HC you will be hero ahhhh... lol!

titu
Back to top Go down
katherinechiok
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 1271
Join date : 2009-06-17
Location : In a bunker.

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:45 pm

daveaha wrote:
Pardon my ignorance... but the buayee have won lots of things recently... showing their proficiency, prowess in this game of golf.

Why they still ask for strokes hor.... Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

u jealous ah ? Razz Razz Razz Razz Razz Razz

_________________
What I am selling (Click on links below):

CUTE DRIVER HEAD COVERS
Back to top Go down
katherinechiok
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 1271
Join date : 2009-06-17
Location : In a bunker.

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:45 pm

tituman.. i tink u are also a beri fair person.. =)

_________________
What I am selling (Click on links below):

CUTE DRIVER HEAD COVERS
Back to top Go down
golfchowmk
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 636
Join date : 2009-06-24

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 7:50 pm

Tituman wrote:
slinger wrote:
mloy, how can u be innocent..... think u got balls lol!












5-5 lor match n stroke

Slinger don't be such a [img][/img]

Want to win must win with honour mah. Give 9/9 la. Your standard that good what.... Laughing You win with that HC you will be hero ahhhh... lol!

titu

OOMMMGGG..,,Mloy.. affraid affraid
Back to top Go down
nientsu
Caddy
Caddy


Posts : 3295
Join date : 2009-06-18
Age : 42
Location : Singapore

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 8:14 pm

maybe can change game....

Play big snake, small snake.

3 small snake = 1 big snake
Back to top Go down
Birdman
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 3798
Join date : 2009-10-09
Age : 51
Location : Wherever my feet take me....

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 9:13 pm

Katwoman, jio me say you hungry, now no sound no picture to my reply?

HELLO.... ANYBODY HOME?????

ROFL
Back to top Go down
Tituman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 3375
Join date : 2009-10-16
Location : Singapore

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 9:29 pm

katherinechiok wrote:
tituman.. i tink u are also a beri fair person.. =)
Beer
Back to top Go down
katherinechiok
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 1271
Join date : 2009-06-17
Location : In a bunker.

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 9:36 pm

Birdman wrote:
katherinechiok wrote:

i dunno dun care ah.. i see 5 i rem 5.. now i see 3, no nid to argue liao. tts means u will always be a 3 handicapper liao. cheers!

Eh.... me also blind leh.... Did someone switch off the lights? Did the Kat meow? ROFL

slinger wrote:
0-1-2 is for u to ask birdman hor aka "huge bert"
not for me, my hc not even 5.... i can only afford 7-7, match n stroke play, beri swee oreadi


Bro, me also far from 5, more in the high teens. I am flattered that my game has been made out to much better than it really is. And considering you have the title of club champion to your name and strike the ball much better than I do, whereas I have none such claim, methinks I'm being very generous already to go along with your personal offer to the Kat-woman of 7 front nine and 7 back nine (Better clarify in case.. hee hee..).

Meow Meow, 7 front nine and 7 back nine, On?

Your comfort zone is my discomfort zone, so middle ground is as above hor.... no man's land for you and me. Your name on both NTP holes and winning one. MLoy 2nd runner up, Open Champion, and Golf Republic Ladies Champion. B.V.A. membership growing day by day, slaughtered by you two.... the Air Con Bus Sistas are POWER, don't malu yourselves by asking for more strokes la..... ROFL

How to be scared of little ole me?????? Me got no title or prize to my name except 'Huge Bert'.

Time to play ball!


orhhh.. this one ar.. 7-7.. hmm.. depends on ur playing partner n depends on my aircon bus sista leh.. hmmm.. u saw my score for kranji game n so willing to give 7-7.. fishy.......... What a Face

_________________
What I am selling (Click on links below):

CUTE DRIVER HEAD COVERS
Back to top Go down
Birdman
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 3798
Join date : 2009-10-09
Age : 51
Location : Wherever my feet take me....

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 10:07 pm

katherinechiok wrote:

orhhh.. this one ar.. 7-7.. hmm.. depends on ur playing partner n depends on my aircon bus sista leh.. hmmm.. u saw my score for kranji game n so willing to give 7-7.. fishy.......... What a Face

Oh, you are so right! What was your score again? Front nine, back nine? Please announce, be proud of how well you played. Then we will re-negotiate, since you didn't accept the 7-7, I hastily withdraw.

So many titles between your sista and you, scared wat? Depend here, depend there... I also getting dizzy... need to depend on you to show me which way is up... ROFL

Sorry, I was too busy on stage being the clown to register your scores in my head, I just read them out. Since you so graciously warn me about your prowess by pointing out your score that day, I will just as graciously pay due respect. I am after all, no Poresia nor Slinger. Just a humble little bird.

Revision time! ROFL
Especially after Poresia and Tituman reveal how many strokes they gave.

And why so suspicious? What so fishy? I only want a fair game. You game?

Back to top Go down
slinger
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5692
Join date : 2009-06-19
Age : 47
Location : Wild Wild West

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 10:13 pm

titu,

add salt n pepper, stir n stir.......



forget abt strokes, we play small snake n big snake better....at least we got beer to drink after
Back to top Go down
rangereye
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 647
Join date : 2009-08-11
Age : 41

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 10:23 pm

daveaha wrote:
Pardon my ignorance... but the buayee have won lots of things recently... showing their proficiency, prowess in this game of golf.

Why they still ask for strokes hor.... Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

me also wondering the same question for the past few days... after winning sooooo many titles and honors and with BVA membership growing by leaps and bounds, cant possibly all due to luck rite???

hmm.... silent silent silent


Peace Peace Peace Peace
Back to top Go down
http://www.wizgolf.com.sg
mloy
Caddy
Caddy


Posts : 4560
Join date : 2009-09-11
Age : 87
Location : East

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 10:30 pm

slinger wrote:
mloy, how can u be innocent..... think u got balls lol!


I am really really innocent, no bruff.

Balls scratch I leave to the you guys. lol!

_________________
Laughter is the best medicine
Back to top Go down
slinger
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5692
Join date : 2009-06-19
Age : 47
Location : Wild Wild West

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 10:40 pm

actually, mloy, just to let u on to this....

remember the 10th tee where we 1st start, we were abt to tee off after u cross the water hazard, but before we can, we heard the word "sh#t"from so far away, we look at each other.....WOW parade RSM on the golf course, dun play play, better tug your shirt, shine your shoes
Back to top Go down
Birdman
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 3798
Join date : 2009-10-09
Age : 51
Location : Wherever my feet take me....

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Wed Jun 23, 2010 11:56 pm

All silent on the buaya front! ROFL

Or is it the calm before the storm?
Back to top Go down
katherinechiok
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 1271
Join date : 2009-06-17
Location : In a bunker.

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 12:10 am

Birdman wrote:

And why so suspicious? What so fishy? I only want a fair game. You game?

u are right birdman.. we are always game for a fair game.. cos tts wad makes the game exciting! but but.. dun deprive me of the fun of asking for strokes n more strokes ~! Sad i truly enjoy the negotiation before the final game..! cheers

_________________
What I am selling (Click on links below):

CUTE DRIVER HEAD COVERS
Back to top Go down
Tituman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 3375
Join date : 2009-10-16
Location : Singapore

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 12:27 am

slinger wrote:
titu,

add salt n pepper, stir n stir.......



forget abt strokes, we play small snake n big snake better....at least we got beer to drink after


ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL
Back to top Go down
eiji
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 6193
Join date : 2009-08-22
Age : 35
Location : Training

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 12:30 am

katherinechiok wrote:
Birdman wrote:

And why so suspicious? What so fishy? I only want a fair game. You game?

u are right birdman.. we are always game for a fair game.. cos tts wad makes the game exciting! but but.. dun deprive me of the fun of asking for strokes n more strokes ~! Sad i truly enjoy the negotiation before the final game..! cheers


that's called fair game? White Flag
Back to top Go down
http://www.idealparts.com.sg
Birdman
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 3798
Join date : 2009-10-09
Age : 51
Location : Wherever my feet take me....

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 1:53 am

katherinechiok wrote:
Birdman wrote:

And why so suspicious? What so fishy? I only want a fair game. You game?

u are right birdman.. we are always game for a fair game.. cos tts wad makes the game exciting! but but.. dun deprive me of the fun of asking for strokes n more strokes ~! Sad i truly enjoy the negotiation before the final game..! cheers

Ask away, I'm not depriving you of asking for more and more and more and more strokes..... despite the more and more and more and more titles that you both rack up. ROFL

What is eventually arrived at after all your asking is what truly matters... so ask away.

But just in case you misunderstood the term... a handicap is not to handicap your opponent so that you may win each and every time, it is to ensure a fair game for both parties, making it a 50-50 chance for either side to emerge victorious. ROFL

The negotiations continue..... cheers

Or is that the asking.... ROFL
Back to top Go down
katherinechiok
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 1271
Join date : 2009-06-17
Location : In a bunker.

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 8:33 am

Birdman wrote:
katherinechiok wrote:
Birdman wrote:

And why so suspicious? What so fishy? I only want a fair game. You game?

u are right birdman.. we are always game for a fair game.. cos tts wad makes the game exciting! but but.. dun deprive me of the fun of asking for strokes n more strokes ~! Sad i truly enjoy the negotiation before the final game..! cheers

Ask away, I'm not depriving you of asking for more and more and more and more strokes..... despite the more and more and more and more titles that you both rack up. ROFL

What is eventually arrived at after all your asking is what truly matters... so ask away.

But just in case you misunderstood the term... a handicap is not to handicap your opponent so that you may win each and every time, it is to ensure a fair game for both parties, making it a 50-50 chance for either side to emerge victorious. ROFL

The negotiations continue..... cheers

Or is that the asking.... ROFL

we were jus lucky tt we win sometimes.. really.. we squared the last game with poresia n tituman ah.. and i believe they do think it was a fair match? *winkzzz* ok la.. lets fix a day first, then we talk abt hcp k bird bird? Laughing

_________________
What I am selling (Click on links below):

CUTE DRIVER HEAD COVERS
Back to top Go down
mUAr_cHEe
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 7236
Join date : 2009-06-19
Location : Sillypore

PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Thu Jun 24, 2010 9:38 am

stroke negotiation also took a FEW pages and it is still not decided.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM   Today at 7:53 am

Back to top Go down
 
WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM
View previous topic View next topic Back to top 
Page 37 of 40Go to page : Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next
 Similar topics
-
» Golf Republic Second Anniversary Charity Golf Tournament - WE ARE TWO!!
» WE ARE ONE!!! Golf Republic First Anniversary Charity Golf Tournament- June 18, Friday PM
» Golf Republic First Anniversary Charity Tournament Auction: WIN WIN Golf Bag - Open to all members now!
» Golf Republic 16th December (Friday) Charity Golf Tournament at Warren Golf & Country Club
» Golf Republic 16th December (Friday) Charity Golf Tournament (Flight arrangements)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Singapore Golf Forum - Golf Republic :: The Clubhouse :: Golf Republic Official Events-
Jump to:  
Friends of Golf RepublicFriends of Golf RepublicFriends of Golf Republic
Copyright © 2009 Golf Republic. All Rights Reserved.