Golf Republic Forum - Singapore's most active golfing forum.
 
HomeFAQCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 Happy Birthday, PK!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
golfbeginner
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 818
Join date : 2009-12-24
Age : 37
Location : Around the corner

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 11:17 am

PK wrote:
zhenxua wrote:
PK wrote:
Thanks everbody for the well wishes!! cheers

I had great fun last nite that i had to take urgent leave today!! Beer

hope you enjoyed your birthday present Laughing

mojojojo, share the good stuff lol!


Oh noooooooo!!!!! i think i know what issit!!!! Mojojojo ... keep it to yourself can liao hor ... my bday wish!! Razz

Good stuff must share!!!!
Back to top Go down
asahi
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 10361
Join date : 2009-12-19
Age : 39

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 11:47 am

Happy birthday PK!

Lemme guess, hen-style present for you last night? Hehe

Back to top Go down
Tammie
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 84
Join date : 2010-01-19
Location : Jurong

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 1:21 pm

PK wrote:
zhenxua wrote:
I heard PK's birthday wish is to become the next Tammie Awards winner

Lolzzzz ... i dun wanna be hacker, thou i like tat award alot!! Razz

Aiyo.. it's not Tammie Award Exclamation Exclamation I dun wanna own that award FOREVER!! ARGHHHH~~~
Back to top Go down
Tammie
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 84
Join date : 2010-01-19
Location : Jurong

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 1:22 pm

golfbeginner wrote:
PK wrote:
zhenxua wrote:
PK wrote:
Thanks everbody for the well wishes!! cheers

I had great fun last nite that i had to take urgent leave today!! Beer

hope you enjoyed your birthday present Laughing

mojojojo, share the good stuff lol!


Oh noooooooo!!!!! i think i know what issit!!!! Mojojojo ... keep it to yourself can liao hor ... my bday wish!! Razz

Good stuff must share!!!!

Oh.. I LOVE SECRETS!! Razz Razz

What's the birthday present??? PAGING MOJOJO!!!
Back to top Go down
zhenxua
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 4638
Join date : 2010-02-11

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 1:33 pm

golfbeginner wrote:
PK wrote:
zhenxua wrote:
PK wrote:
Thanks everbody for the well wishes!! cheers

I had great fun last nite that i had to take urgent leave today!! Beer

hope you enjoyed your birthday present Laughing

mojojojo, share the good stuff lol!


Oh noooooooo!!!!! i think i know what issit!!!! Mojojojo ... keep it to yourself can liao hor ... my bday wish!! Razz

Good stuff must share!!!!

that alone is worth another macallan at D8!
Back to top Go down
mojojojo
Honorary Landscaper
Honorary Landscaper


Posts : 367
Join date : 2009-10-12
Location : East

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 1:59 pm

[quote="golfbeginner"]
PK wrote:
zhenxua wrote:
PK wrote:
Thanks everbody for the well wishes!! cheers

I had great fun last nite that i had to take urgent leave today!! Beer

hope you enjoyed your birthday present Laughing

mojojojo, share the good stuff lol!


Oh noooooooo!!!!! i think i know what issit!!!! Mojojojo ... keep it to yourself can liao hor ... my bday wish!! Razz

Good stuff must share!!!![/quote

I don't dare to share here. Later kena ban.
Back to top Go down
asahi
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 10361
Join date : 2009-12-19
Age : 39

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 2:02 pm

Psst psst, PM me. Very Happy
Back to top Go down
mojojojo
Honorary Landscaper
Honorary Landscaper


Posts : 367
Join date : 2009-10-12
Location : East

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 2:11 pm

asahi wrote:
Psst psst, PM me. Very Happy

kena warning last nite liao. If share no friend le.... affraid
Back to top Go down
vyvy
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 353
Join date : 2009-11-30
Age : 33
Location : The sunny island

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 2:25 pm

Happy Birthday PK!

eh u all really lousy leh! heard she can still go home in one piece!
aiyoooooo...

from insider information, i heard of some juicy happenings last night.. lol!
Back to top Go down
rangereye
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 647
Join date : 2009-08-11
Age : 41

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 2:49 pm

PK zai???? More like buay steady.. Make pple drink liao then act blur dun drink.. Like that also call zai??

Then lose liao use leg kick pple...

Sigh....
Back to top Go down
http://www.wizgolf.com.sg
vyvy
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 353
Join date : 2009-11-30
Age : 33
Location : The sunny island

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 2:58 pm

rangereye wrote:
PK zai???? More like buay steady.. Make pple drink liao then act blur dun drink.. Like that also call zai??

Then lose liao use leg kick pple...

Sigh....

hahah.. wow.. that one i dunno ma.. PK why like tat...
Back to top Go down
Power_balancer
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 10
Join date : 2010-10-29

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 3:00 pm

happy birthday
Back to top Go down
Tammie
Newbie Golfer
Newbie Golfer


Posts : 84
Join date : 2010-01-19
Location : Jurong

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 5:52 pm

Yoz yoz.. image man.. shhh... what happened stays in the room.. Laughing Laughing

Hush hush.. Mojojojo!!! Wah.. Cannot share can pm me hints??
Back to top Go down
zhenxua
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 4638
Join date : 2010-02-11

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 6:23 pm

if we really wanna make her PK, our captain aka buay lim already can do the job
Back to top Go down
nemo
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 526
Join date : 2009-06-30
Age : 48

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 7:37 pm


Happy Birthday PK. Beer

Back to top Go down
eden
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 676
Join date : 2010-01-05

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 8:25 pm

happy birthday PK!
we had hairy crabs last night to celebrate your birthday!

see u soon in SH!
Back to top Go down
PK
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 298
Join date : 2009-08-06

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 10:19 pm

Thanks Asahi, Power Balancer and nemo!! Beer
Back to top Go down
PK
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 298
Join date : 2009-08-06

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 10:20 pm

eden wrote:
happy birthday PK!
we had hairy crabs last night to celebrate your birthday!

see u soon in SH!

Thanks Eden!
You purposely one loh .. u know i had cravings for hairy crabs!! Razz
Back to top Go down
golfchowmk
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 636
Join date : 2009-06-24

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 10:22 pm

Happy b day PK. are we same team at barclay guarding the 18 holes ..
Back to top Go down
PK
Senior Golfer
Senior Golfer


Posts : 298
Join date : 2009-08-06

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 10:27 pm

golfchowmk wrote:
Happy b day PK. are we same team at barclay guarding the 18 holes ..

Thanks Golfchowmk! Yup .. same team at hole 18 .. saw your nick in the list too! See ya tmr! cheers
Back to top Go down
golfchowmk
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 636
Join date : 2009-06-24

PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Wed Nov 10, 2010 10:29 pm

PK wrote:
golfchowmk wrote:
Happy b day PK. are we same team at barclay guarding the 18 holes ..

Thanks Golfchowmk! Yup .. same team at hole 18 .. saw your nick in the list too! See ya tmr! cheers

Will do cya.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Happy Birthday, PK!   Today at 5:22 am

Back to top Go down
 
Happy Birthday, PK!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Happy Birthday, Kurt!
» Happy Birthday Sunny!!
» Happy Birthday Katherine
» HAPPY BIRTHDAY, PELIN!!!
» Happy Birthday Alex The Aggressor Atkinson, sat 22nd jan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Singapore Golf Forum - Golf Republic :: The 19th Hole :: Lounge-
Jump to:  
Friends of Golf RepublicFriends of Golf RepublicFriends of Golf Republic
Copyright © 2009 Golf Republic. All Rights Reserved.