Golf Republic Forum - Singapore's most active golfing forum.
 
HomeFAQCalendarRegisterLog in

Share | 
 

 When?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: When?   Tue Nov 30, 2010 10:28 am

Looking at the numerous list of games or flights or fights ... whatever....

When will be my turn? To step onto the green ... sibeh sian. Sleep

Okay, just ranting!!! Peace
Back to top Go down
golf_snowman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 2851
Join date : 2009-07-16
Age : 44
Location : Dreamland

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 10:41 am

when ?...i also wanna know...when ?....haha !!!

Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:11 am

golf_snowman wrote:
when ?...i also wanna know...when ?....haha !!!

Sleep Sleep Sleep

I hate you. Crying or Very sad
Back to top Go down
wilkang
Course Marshal
Course Marshal


Posts : 2780
Join date : 2009-10-21
Age : 42

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:13 am

Carpet your room with bermuda grass..everyday also on the "Green".. ROFL ROFL

_________________
Golf is a sport to love. To treasure. To cherish.
Back to top Go down
golf_snowman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 2851
Join date : 2009-07-16
Age : 44
Location : Dreamland

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:15 am

golfjoy wrote:
golf_snowman wrote:
when ?...i also wanna know...when ?....haha !!!

Sleep Sleep Sleep

I hate you. Crying or Very sad

haha !!..heng ar..u din say u 'lup' me......haha !!!
Back to top Go down
golf_snowman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 2851
Join date : 2009-07-16
Age : 44
Location : Dreamland

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:16 am

wilkang wrote:
Carpet your room with bermuda grass..everyday also on the "Green".. ROFL ROFL

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:46 am

wilkang wrote:
Carpet your room with bermuda grass..everyday also on the "Green".. ROFL ROFL

wilkang, I'll kick your ..... GrRrrrr .....
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:49 am

golf_snowman wrote:
golfjoy wrote:
golf_snowman wrote:
when ?...i also wanna know...when ?....haha !!!

Sleep Sleep Sleep

I hate you. Crying or Very sad

haha !!..heng ar..u din say u 'lup' me......haha !!!

nbz ... me that SCARY meh? Suspect
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 11:52 am

golf_snowman wrote:
wilkang wrote:
Carpet your room with bermuda grass..everyday also on the "Green".. ROFL ROFL

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

You ... little snowman, stop trying to create 'nonsense'.
I'll send the sunny and melt you away!! GrRrrrr.........
Back to top Go down
rangereye
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 647
Join date : 2009-08-11
Age : 41

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 3:43 pm

golf_snowman wrote:

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

Bro, I more interested to know how u know??
Back to top Go down
http://www.wizgolf.com.sg
yuki
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 659
Join date : 2010-03-10

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 3:49 pm

Joy, why dun just go and try?? those par3 courses? or JB?
beginner also can play mah... me also beginner and always digging the grass...
Back to top Go down
blee67
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 5410
Join date : 2009-12-05
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 3:51 pm

rangereye wrote:
golf_snowman wrote:

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

Bro, I more interested to know how u know??

Wah Bro, good one.. I also want to know too. lol!
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 4:46 pm

yuki wrote:
Joy, why dun just go and try?? those par3 courses? or JB?
beginner also can play mah... me also beginner and always digging the grass...

No PC can go? Very Happy
Don't know rules ... can go? cyclops

Arghhh ... where's my coach!!?? Trying to contact him to get my PC!!! GrRrrroarrrrr
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 4:47 pm

blee2007 wrote:
rangereye wrote:
golf_snowman wrote:

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

Bro, I more interested to know how u know??

Wah Bro, good one.. I also want to know too. lol!

NONSENSE Sleep
Back to top Go down
mUAr_cHEe
Hall of Fame Golfer
Hall of Fame Golfer


Posts : 7236
Join date : 2009-06-19
Location : Sillypore

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 4:57 pm

wah lao. DS... u got a female clone of yourself here man....
Back to top Go down
ironstarz
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 508
Join date : 2010-02-14
Age : 32

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 4:58 pm

golfjoy wrote:
yuki wrote:
Joy, why dun just go and try?? those par3 courses? or JB?
beginner also can play mah... me also beginner and always digging the grass...

No PC can go? Very Happy
Don't know rules ... can go? cyclops

Arghhh ... where's my coach!!?? Trying to contact him to get my PC!!! GrRrrroarrrrr

can try jb on weekday like Tj Puteri not much people . But at least know the etiquette la if u wanna play. Me also newbie but been playing at jb already lucky never dig so much grass yet haha
Back to top Go down
jimmychoo
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1255
Join date : 2009-06-17
Age : 99
Location : Teban Garden

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 5:11 pm

Newbie shall always try to join a senior golfer when venture into a full 18 holes course. At least they can advise and teach you what to do. Some of the coach in Singapore offer to bring student out for a game.

And always be safe. Very Happy
Back to top Go down
yuki
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 659
Join date : 2010-03-10

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 5:29 pm

golfjoy wrote:
No PC can go? Very Happy
Don't know rules ... can go? cyclops

Arghhh ... where's my coach!!?? Trying to contact him to get my PC!!! GrRrrroarrrrr

No PC can ah... Mandai lor.. dun need PC but muddy.. hehe..

JB dun need PC also.. rules ah.. as long as u dig e grass then step step n cover back, hv ppl infront then jus wait till u tink ur ball won't hit them then u can go liao... then if there is ppl chasing u behind, let them go first lor if they so rush else marshall will b coming too... oh n know how to drive a buggy.. tats all for the beginner rules.. cos tat wat i know also.. Very Happy
Back to top Go down
ironstarz
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 508
Join date : 2010-02-14
Age : 32

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 5:49 pm

yuki wrote:
golfjoy wrote:
No PC can go? Very Happy
Don't know rules ... can go? cyclops

Arghhh ... where's my coach!!?? Trying to contact him to get my PC!!! GrRrrroarrrrr

No PC can ah... Mandai lor.. dun need PC but muddy.. hehe..

JB dun need PC also.. rules ah.. as long as u dig e grass then step step n cover back, hv ppl infront then jus wait till u tink ur ball won't hit them then u can go liao... then if there is ppl chasing u behind, let them go first lor if they so rush else marshall will b coming too... oh n know how to drive a buggy.. tats all for the beginner rules.. cos tat wat i know also.. Very Happy

not just step step , fill the divot with sand before u step step Very Happy

like what jimmychoo said, best is go with someone senior ao that he can advise you on the course.

Oh ya remember to keep cool. There wil be times you would be very fustrated after digging so much yet the ball never really flies. Staying patient and cool is something I learnt along the way Wink
Back to top Go down
yuki
Very Active Golfer
Very Active Golfer


Posts : 659
Join date : 2010-03-10

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 6:01 pm

haha.. sometimes jus dig abit only mah.. so step step will cover back le..

hmm.. go with senior hor they will be slow down by us and in the end flight of 4 become 2 batch flight of 2... i experienced that... u know who u r... Evil or Very Mad

for me to keep cool after digging consistently will be to give up 1 or 2 holes then i can stay patient again by seeing other ppl play...
Back to top Go down
golf_snowman
Incredibly Active Golfer
Incredibly Active Golfer


Posts : 2851
Join date : 2009-07-16
Age : 44
Location : Dreamland

PostSubject: Re: When?   Tue Nov 30, 2010 6:57 pm

blee2007 wrote:
rangereye wrote:
golf_snowman wrote:

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

Bro, I more interested to know how u know??

Wah Bro, good one.. I also want to know too. lol!

I dunno, maybe only wilkang know...haha !!
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Wed Dec 01, 2010 8:58 am

mUAr_cHEe wrote:
wah lao. DS... u got a female clone of yourself here man....

MC, who is DS? Duval_S?
What about him??? Hmmm ..... pale
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Wed Dec 01, 2010 8:59 am

yuki wrote:

No PC can ah... Mandai lor.. dun need PC but muddy.. hehe..

JB dun need PC also.. rules ah.. as long as u dig e grass then step step n cover back, hv ppl infront then jus wait till u tink ur ball won't hit them then u can go liao... then if there is ppl chasing u behind, let them go first lor if they so rush else marshall will b coming too... oh n know how to drive a buggy.. tats all for the beginner rules.. cos tat wat i know also.. Very Happy

*BIG HUGS* Soooo sweet of you to let me know all the beginner rules. Smile
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Wed Dec 01, 2010 9:05 am

ironstarz wrote:

not just step step , fill the divot with sand before u step step Very Happy

like what jimmychoo said, best is go with someone senior ao that he can advise you on the course.

Oh ya remember to keep cool. There wil be times you would be very fustrated after digging so much yet the ball never really flies. Staying patient and cool is something I learnt along the way Wink

What is this THING that golfers have with the divot? Hmmm ...
Okay okay! Got it!! White Flag

Someone senior ... not by age, but by experience in golf RIGHT?
Yah, WAITING .... *looks at U-KNOW-WHO*
It's either that, or I have to fly to Chongqing to play with my mentor. Shocked

My mentor taught me to just pick up the ball and put it into the hole if all else failed. Laughing
Back to top Go down
golfjoy
Super Active Golfer
Super Active Golfer


Posts : 1386
Join date : 2010-06-04
Age : 77
Location : Singapore

PostSubject: Re: When?   Wed Dec 01, 2010 9:06 am

golf_snowman wrote:
blee2007 wrote:
rangereye wrote:
golf_snowman wrote:

bro..how you know her room dun have bermuda grass..ops !!...orh ..!!!!....haha !!

Bro, I more interested to know how u know??

Wah Bro, good one.. I also want to know too. lol!

I dunno, maybe only wilkang know...haha !!

sunny sunny sunny sunny
Melt you little snowman.... MELT!!!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: When?   Today at 9:46 pm

Back to top Go down
 
When?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Singapore Golf Forum - Golf Republic :: The 19th Hole :: Lounge-
Jump to:  
Friends of Golf RepublicFriends of Golf RepublicFriends of Golf Republic
Copyright © 2009 Golf Republic. All Rights Reserved.